Bizim 32 de yan yatıyordu enine bı sorun yaşadım ben de gerçi yaşadığım şeyi sorun sandım progestani yeni bırakmıştım lekelenme oldu iki kere korktum doktor bebek yan yattığı için hareketleri seni zorluyor kılcal damarlarda kanma yapıyor kendini zorlama lekelenme olursa iki üç gün yat dinlen dedi o zaten pozisyonunu değiştirir dedi erken doğum falan demedi şimdi 36 dayız 34 den beri baş pozisyonununda