Kuzucugunannesi Öyle oluyor canım gerçekten. Bende ilk doğumda sezeryan oldum. Bacaklarımın uyuşması geçti. İlk kalacaktim başım döndü geri yatirdilar. Sonra kalktım bebeğimi kuvozde gorucem diye yürüyerek indim yenidoğan ünitesine . Hiç yatmadım iki doğumdan sonra da biri 34+5 diğeri 29+6 doğdu. Hemen süt sagmaya başka süt gelsin aç kalmasın zor . İnsan ameliyat yerini bile unutuyor ağrısını