Ozgekrkc Arkadaşlar merhaba,bebeğim 34.haftada doğdu. Şuan sarılık ve düşük kilodan dolayı yoğun bakım da yatıyor.. Benimle benzer durumu yaşayan anneler var mı ? Çok stresli çok duygusal geçen bir süreç oluyor
Anneyimmm34 Rozalin kaç haftalık doğdu kaç kilo doğdu Allahım şifa versin canım tez zamanda size kavuşssun yavrucak
Rozalin Anneyimmm34 35 haftalık doğdu kilosu 2800 ama solunum desteği alıyor Allah tüm kuvöz yolu gözleyen annelere yardım etsin iyi dilekleriniz için teşekkür ederim
Rozalin oykumm_1233 kiloda önemli ama ilk öncelik solunum . 2000 kiloda haftası daha küçük bir çok bebek taburcu oluyor 6 gündür bebeğimi kucaklayamamak çok zor rabbim kimseye göstermesin Allah razı olsun amin
edanur44 Rozalin benim oğlum da 29 hafta da 1kilo 300 gram doğdu şişi inmiş geri 800 grama düştü iki kilo olana kadar yattı küvezde taburcu oldu tam iki kiloyla . İlk dogdunda bir hafta solunum bağlandı ondan sonra almadı oksijen hiç sen dua et canım çok şükür güçlü bebekler onlr şimdi 5 yaşında çok şükür
ensensr23 Zor bir süreç ikizlerimi 31+5 de doğurdum 1 ay küvözde kaldılar çok şükür şuan 5 yaşındalalar korkmayın geçer inşAllah
Ebbbr Haftada doğum yaptım küvezde kaldı 4-5 gün solunum sıkıntısından dolayı o zaman o günler geçmek bilmedi saat saydım ama çok şükür geçti şimdi 3 yaşında Allah hepsine uzun ömür sağlıklı ömür versin geçeceğini bilin ve kavuşacağınız günü bekleyin
Gizem2121 Ozgekrkc bnmde 35 te 2.200 grm dogmustu bi kac gun solunm skntisi cekti sonra dizldi kilodn dolayi kaldi 20 gun o kdr zorki ama rabim bi şekilde sabir veriyor ciktgnda 2 350 grmdi yano küvzde kilo almamsti
edanur44 Qnl oluyormuş demek 800 grama düştü çok zor bi süreçti günlük 10 gram 20 gram kilo alıyordu beklemek o korku çok zordu şimdi çok şükür iyi abi olacak kardeşini bekliyoruz
Qnl edanur44 ay çok şükür Allah hep saflıkla güzel günlerini göstersin zar zor kilo aldırıp büyütmeye çalıştığımız için 500 gram nasıl çok geldi gözüme bi anda
Mavikalem Ozgekrkc kızım 34+5 doğdu. Kan sekeri düşük diye aldılar kuvoze . Emme nefes problemi kalsiyum düşüklüğü ve sarılık oldu. Toplam 10 gün kaldı