Sevinceliyeva05 Mustafayigitvebeytugannesi evet yaptım bana erkek cikiyo acaba dogrumuki))) teşekkür ederim bu arada 🌹
Ayayka elifsgr nasıl oluyor peki nasıl hesaplanıyor acaba Rabbim sağlıklı versin tabi de merak ettim açıkçası 😅
Tgcccc tugcedoganay1 aya gore kiz çıkıyor , ağzimdan da oglan cikiyor 😁 ama hep hissiyat kızzz , kız istiyorum yaşamadığımı yaşatmak için göremediğimi göstermek için….Yinede Allah ne verirse razıyım.Sağlıklı gelsin yeter ki💕
HcrHcr Bende baktım her ihtimale göre kızdı. Yani hani bazen hesaplamalarda ekleme falan yaptırıyor. Ama oğluşum geliyor inşallah. Çevremdeki herkesin tuttu ama bende tutmadı