-Happy- esmerella37 benimde düzenli değil, o yüzden bekleyeceğim test yapmak için. Başka belirtiniz var mı göğüs ağrısından başka ?
esmerella37 -Happy- gecen ay 1 ay olmadım 2 ci ay oldum yani gecen ayda 20 gun geciktim simdi bakalım normalde 33 gunde bir oluyorum ama senede 1 veta 2 kere gecikmem oluyo boyle
esmerella37 -Happy- adetimi beklıycem cnm ya artık test yapmaktan yıldım inanki 3 senedir bıktım usandım artık testlerden her zaman yapmıcam diyorum genede yapıyorum 🥹