KaybolanYildizlar momlife10 Bende bat 3 Aralık, bu ay ara kanamam oldu doğru düzgün ilişkiye bile girmedik Bu aydan Hiç umudum yok.
Ysmnpmk momlife10 aşılama yaptırdım 1inde test vericem adetim 3ünde ama enfeksiyon kaptım olmıcak eminim sistit oldum belirtilerimden belli cunku😟😟😕😕hiç umudum yok bu ayda
mustakbelmom momlife10 benim bat 2 aralık ama normalden farklı hissettiğim hiçbir şey yok, hayırlısı diyelim inşallah. Sizin peki? :)
momlife10 mustakbelmom benim 1 düşüğüm oldu 5 ay önce, normalde akintim çok olurdu ama kürtaj sonrası kesildi. Bu ay akintim var o yüzden biraz heyecanliyim 😇
Nrdnot Benim bat 30 kasım göğüslerim çok ağrıyo sağ gögsümde koltuk altına doğrusanki ele gelen bişey var gibi gebelik belirtilerinde böyle birşey oluyor mu ??
-Happy- Nrdnot merhabalar ya bendede bu ay öyle bir durum var bende acaba mı diyorum aynı tarif ettiğiniz gibi ve göğüslerim çok aşırı acıyor üzerine falan yatamıyorum. Benimde 7-8 gün var ama düzensiz olduğu için tam bişey diyemiyorum.
Nrdnot Adetimin olmasına 7 gün var hep erken yaptırıp hayal kırıklığını uğruyorum bekleyecem. İnşllah bende hamileyimdir
-Happy- -Happy- ve ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum tabiki herşeyden önce nasipse hayırlısıyla bekliyorum şuan umutlanmakta istemiyorum hayırlısı.
esmerella37 -Happy- gecen ay 1 ay olmadım 2 ci ay oldum yani gecen ayda 20 gun geciktim simdi bakalım normalde 33 gunde bir oluyorum ama senede 1 veta 2 kere gecikmem oluyo boyle