QUEEN0888 Ben 34 haftada doğum yapmıştım şımdı 33+4 üm tuvaeltde otururken bıle bebek çkıcak gıbı hiss edıyorum.Sancım yok sadece çok hareketli doğurucam gıbı 🥺🥺🥺Korkuyorum.Ne otura bılıyorum ne ayaküste.Kafası hep vajınamda
ecoy34 QUEEN0888 34+5 benimkide çok hareketli yürürken bile oynuyor yaramaz 😊 ben diger iki kizimi 39 haftada dogurdum bakalm bu kacinci haftada gelecek
Zyynnp8 QUEEN0888 bende 33+4üm ikinci bebegım oglan bu kadar hareketli degıldi MasaAllah. Ne oturtuyo ne yatırıyor valla cok degısık 🥴😁
Thaaa QUEEN0888 bende 34+5 haftalığız ayakta hıc duramıom suan devamlı vajınama bırsey batıyor çok can acıtıyor tıvalete zor gdyrm bacaklarmdada bır ağrı 🤷♀️😏sol bacağıma daha çok ağrı yükleniyor sankı
QUEEN0888 Cdem21 Bebek nası çokmu hareketli? Aynen yatıp kalkıncada oluyor.Aklımı kaypedıcem 🥺36yı geçseydım rahatlardm
QUEEN0888 dilantasdemir Yürümeye ınsan korkuyor.🥺Bılmıyorum nası olucak.Allahım hepımızı bebeklerımıze vaktınde kovuşdursun
dilantasdemir QUEEN0888 amin inşallah, biz bebeğimle biraz olması gerekenden erken kavuşacağız. Uygulamaya göre 30 ama bizim için geri sayım başladı son 10 🤲🏻
QUEEN0888 Zyynnp8 Bende)ilkim de böyle hareketlıydı şimdiki böyle 😅.Kafasın aşağıya vurmasa korkmazdım ama onuda yapıyooo
Zyynnp8 QUEEN0888 benimde eli asagıdaymış eliyle bastıkca tuvalatee gidiyorum. Saga donuyorum Saga kayıyor sola donuyorum sola kayıyor.
Thaaa QUEEN0888 yok uyuyamıyorum sola yatıom sankı ellerıyle otarafa gecıyor gbı oraya geliyor ağırlık sağ tarafa Yatıncada. Öyle
[silindi] QUEEN0888 benimki 35+3 bende uyuyamiyorum dun gece oturup aglayasim geldi artik bide bebegim kilosu biraz tombik tekmeleri de sert ölüyorum 😢😢
Nuray08 QUEEN0888 benim de bugün ara ara belimde agri oluyor kasiklarimda da adet olacakmışım gibi agri var Nisan şu vsss.. gelmedi 35 haftaligim en azından 2 hafta daha dursa iyiydi ilk gebeligimde 38 de dogum yapmıştım ama hiç böyle şeyler olmamıştı sanki ilk defa dogum yapicakmisim gibi
Thaaa QUEEN0888 evet bu ağrılar normal mı acaba böyle karnm bı yerıme acı grıo sonra asagıya doğru vajınama vuruyor ordan bacaklarma her akşam var nerdeyse bu akşam braz daha fazla ağrı var gbı
QUEEN0888 Thaaa Bugün bendede rahatsız edıcı ağrılar var.InşeAllah normal olur.Vaktınde gelsınler bebeklerımız 🤲🏻
[silindi] QUEEN0888 32 de 2440 demisti 1 hafta ilerde dedi simdi karnim buyudu ginde bir anda mideme vuruyir nefesimi kesiyor
Cdem21 Nuray08 benimde bugün aynı tarif ettiğiniz gibi 35+5 im ilk gebeliğim inşallah hayırlısıyla kucağımıza alırız
QUEEN0888 Nuray08 Məndə elə düşünürəm 37 hefteni gorsem rahatlaşaram.Çunki dehşet ağırlıq hiss edirem.Heçne ede bilmirəm.Bayag tualetden duranda ağrı nece oldusa ağlamağım geldi🥺