Zynp_3 Livealittle Canım ne yaptınnn ? Bugün kan verdim 2653 çıktı 4 haftalık ultrasona çıktı mı senin benim var givi dedi ama çok küçük
Zynp_3 1Mom-baby Ultrasonda görünmüyor 4 haftalık keseye benzer dedi betam 2 ye katladı 2653 lerde normal dedi ama kimyasal gebelik dış gebelik vs dedi moralimi bozdu kızlar çok değişik
Livealittle Zynp_3 canım doktoru beğenemdim cıktım güzel bi doktor bulmam gerekiyor sonrası kolay nerede ikamet ediyorsun önerebileceğin bi doktor varmı