Minikobaby ilk gebeliğimde detaylı ultrason da öğrendim safra kesemde taş olduğunu irili ufaklı bi sürü yumurta baharatlı yağlı yiyecekler kusturuyordu beni,doğum yaptım 20 gün sonra çok berbat bi sancı ile acile gittim yani normal doğum yapmadım ama ondan daha beter bi ağrıydı:( acil ameliyat dediler kızım 20 günlük emziriyorum sancı fazla olduğu içim safta şişmiş öncesinde 2 gün hastanede yatırdılar hiçbirşey yiyp içmedim sadece serumla beslendim safrayı dinlendirdiler kapalı ameliyat oldum çabuk toparladım,safrayı aldılar.Sonrasında tabii 1 yıl düzenli ağrılarım oldu safra kesesinin olduğu yer de ağır asla
Kaldıramıyordum şu an 3 yıl oldu ameliyat olalı hala
Yumurta yiyemem çok rahatsız ediyor şimdi 2.gebeliğim safra kesem olmadığı için birde benim safra kesem biraz içte olduğu için alınırken karaciğerim galiba biraz hasar görmüş zorlandık dedi hatta doktorum alırken.O yüzden tahlillerde karaciğer enzimlerm yüksek çıkıyor ve 7.ayıma gireceğim hala istifra miğde bulantılarım devam ediyor . Ama şu an ki
Aklım olsa safrayı aldırmazdım taşları eritmek için bi sürü tedavi yöntemi var.Her zaman o safra eksikliğinin sıkıntısını yaşıyorum hazmetmede olsun nefes almakta olsun,iki bardak su bile fazla geliyor sindiremiyorum..