Merhaba arkadaslar, 15 haftalik hamileyim ve safra kesemde camur ve 6 mm taslar var denildi ultrasonla bakildiginda. Tahliller verdim. Doktor ya ameliyat ya ilac tedavisi dedi genel cerrah doktoru daha kadin dogumcum ile gorusmedim yarin ikisi ortak bir gorus verecekler. Fakat ben korkuyorum. Daha once boyle bir sey yasayan oldu mu? Hamileyken ameliyat olan var mi? Ya da safra kesesi yuzunden tedavi altina alinan var midir? Lutfen dua ve donuslerinizi bekliyorum. Cok gerginim herkes hamileyken boyle olmaz vs diyo zaten hormonlar berbat durumda suan 😔