fdm12 canım kasılma ona deniyormuş zaten benimde karnımın sadece bir tarafı kasiliyor geçiyor bebeğin olduğu taraf benim bebiş sağda ve hep o taraf kasılıyo bende burda sormuştum normal dediler önemsemedim kontrol günü nstye soktu doktorum sancı çıktı