OzgeGndz ilk on gün yaşadığım pişmanlığın tarifi yok. Biz hata yaptık dedim eşime. Keşke biraz daha erteleseymişiz çocuk fikrini dedim. Baktık yapacak bir şey yok zamanın akışına saldık kendimizi 😂 fazla saldık herhalde ki 17+1 ile ikinciyi bekliyoruz 😂