OzgeGndz Gece gündüz sürekli kıpır kıpırız. Kontrollerde ve detaylı ultrasonda bile asla durmadı. Anne karnında nasılsa gerçekte öyle mi olur acaba😁
Mry_mm OzgeGndz benim de 21+3 özellikle geceleri çok hareketli oluyor bazen az hareket ettiğinde üzülüyorum şimdiden alıştım bebişime insaAllah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız.
1erkekkannesiiii OzgeGndz oyyy içimde halay var 😂😂 umarım öyle gider enerjisi yüksek hareketli bir oğlan olur 😁 ama şu an kemiklerime vurup acıtmaya başladı ağlamıııyciğim 🥲😅
DerininAnnesi35 OzgeGndz maalesef demek istemiyorum tabi de öncelik sağlıkları🙏 ama anne karnında nasılsa doğunca da öyle oluyorlar, kızım 2 buçuk yaşında ve uyku dışında oturduğu Bi an yok. Bi de kız çocukları uslu olur diyorlar. Yürüdüğü zaman bile yok hep koşma halinde. O yüzden bu günlerin kıymetini bilin ruh sağlığınız açısından😂
OzgeGndz yagizegemom yagizegemom başka açıklaması olamaz halay çekiyorlar ya da tekvando yapıyorlar 😄
zeynepsatlms1 Mry_mm bebeğin hareketlerini ilk kaçıncı haftada hissettiniz ben henüz 17+6’dayım acaba erkenci mi davranıyorum
OzgeGndz zeynepsatlms1 24e kadar normal korkmayın. İlk gebelikse geç hissediliyor 20de tam hissetmeye başladım
Mry_mm zeynepsatlms1 ben 19. Haftaya girince yavaş yavaş hissettim birde ilk hamileligi olan anneler daha geç hissediyormus bir kaç hafta sonra hissediceksin çok güzel bir duygu 😍
Nerimandemir_01 OzgeGndz ç zeynepsatlms1 şöyle birşey duydum öyle biliyorum yani bebeğin ilk hareketini hissettiğinde sağ elini oraya koyup salavat getirmek ve ihlas suresini okumak gerekiyor yaptım tabi Ve ilk kimi görürsen bebeğin ona benzermiş ne kadar doğru bilemem tabi Ben evde kimse olmadığı için ilk duvarda asılı Nişan fotomuuzu gördüm 😀😀😀😀
OzgeGndz 1erkekkannesiiii ilerleyen haftalarda daha sert darbeler yiyeceğiz herhalde, yandık😄 erkek olmasıyla mı alakalı acaba benimde erkek
1erkekkannesiiii OzgeGndz yok canım çok fark etmiyor hepsi maşallah hareketli oluyor 🤗 hareketli olması iyi ben 25. Haftada çok aşırı hareket ediyo bir şey mi oldu diye doktora koşmuştum cahillikten 😂 güldü bana. Su an çok iyi anlıyorum neden güldüğünü 🥹😅 kemiklerim ağrıyor artık 2 aya kemik kalmayacak 😂😂😂😂
iilknurrr 20.haftadayim,bende de durum ayni,gece uykumdan uyaniyorum o derece,kiz bebek,oglum da boyleydi,hatta bu kiz daha fena😁saglikla gelsinler insallah
DerininAnnesi35 OzgeGndz ilk on gün yaşadığım pişmanlığın tarifi yok. Biz hata yaptık dedim eşime. Keşke biraz daha erteleseymişiz çocuk fikrini dedim. Baktık yapacak bir şey yok zamanın akışına saldık kendimizi 😂 fazla saldık herhalde ki 17+1 ile ikinciyi bekliyoruz 😂