-Gr- pıhtılaśma var demişlerdi oksapar iğne kullandım buna rağmen kalp atışı durdu başka da sorun yoktu bide enzimlerin yüksekti işte başka genetik vs herseyime bakıldı bir sorun gözükmüyor 10 haftalıkken durmuş sanırım kalp atışı ben 12. Hafta kontrole gittiğimde öğrendim bir belirti olmadı