Tugba_42 Merhaba 7+6 haftalık hamileyim Bugün kan verdim ALT değerim 94 çıkmış neden olur acaba başına gelen var mı kötü şeyler çıkıyor internette
Tombee Tugba_42 Merhaba aynı haftada benim de değerim yüksek çıkmıştı. Testim tekrarladı ve karaciğer ultrasonu çekildim. Sonuç normal çıktı. Doktor kullandığım progestan tablet ve pruloton iğneden kaynaklı olabileceğini söyledi.
-Gr- Tugba_42 merhaba benimde yüksek cıkıyor dahileye gidiyorum haftalık kan veriyorum yaglı yeme tatlı patates yeme yeşillik zaytinyaglı ye genelde düşüyor bir süre sonra progeston kullanıyorum bends o yapabiliyor
Tugba_42 Tombee bende progestan kullanıyorum fitil olarak acaba o mu yükseltti siz ilaçlara devam ettiniz mi peki bıraktınız mı
Tombee Tugba_42 Ben 17. Haftaya kadar progestan tablet kullandım. Ama iğneyi bıraktıktan 1 hafta sonra kan değerlerim normale dönmüştü.
Tugba_42 Tombee iğne kullanmıyorum ben decavit, progestan, ecopirin hap ve ocean methly balance kullanıyorum ne yapıyor bilmiyorum ama önceki gebeliğimde de yükseldi ve bebeğimin kalp atışı durmuştu yine öyle birşey olursa diye korkuyorum
Tombee Tugba_42 Allah korusun. Bazen kullanılan vitaminler de arttırabiliyormuş. Doktorunuz ne diyor bu duruma
-Gr- Tugba_42 kendi kafaniza gore birakmayin muhakak dahile gidin doktorunuzla birlikte cozum buluyorlar vitaminlerde yapabiloyor belki bir sure ilac ictirmezler veya ilacda veriyorlarmis mutlaka dahileye gidin
-Gr- Tugba_42 kalbi enzimden dolayimi durmustu bana dahiliye doktoru ilk timester da daha rahat davraniyoruz ikinci veya ücüncüde olsadaha farkli konusurdum dedi
Tugba_42 Tombee şuan için dahiliyeye gittim o doktor bişey yapmadı 2 hafta arayla kan alıp takip edelim dedi ama korkuyorum ben herhangi bir ilaç falanda bıraktırmadı
Tugba_42 -Gr- dahiliyeye gittim birşey yapmadı 2 hafta arayla kan alıp takip edelim dedi kadın doğum doktorum ile görüşeceğim birde
Tugba_42 -Gr- neden durduğunu bilmiyorum ama değerlerim yükselmişti 2 hafta sonra tekrar kan verdim değerlerim bir anda düşmüş sevinmiştim kadın doğumcuma gittim bebeğin kalp atışı durmuş kalp atışı durunca mı düştü nasıl oldu bilmiyorum ama tekrar aynı şeyi yaşarsam diye korkuyorum
-Gr- _almirasmom herkesde olmuyor ama bazi bunyelerde yapabiliyor sirf progestan icin gecerli degil vitaminlerde yapabiliyor
-Gr- Tugba_42 bende gittimde banada kestirmedi ilac ultrosonda karacigerime bakti ve 3 degerime kanla bakti sonra sizin gbi haftalik kan vermemi istedi
Tugba_42 -Gr- benimde önceki gebeliğimde ultrason ile bakıldı bir sorun çıkmadı ama neden yükseldiğini bulamadık bebeğimide kaybedince korkuyorum sebep bu muydu acaba diye
-Gr- Tugba_42 kac haftalikken durdu kalbi acaba belki baskada bir neden olmustur doktorunuz hic bilgi vermedimi su nedenle olmus olabilir v.b gbi
Tugba_42 -Gr- pıhtılaśma var demişlerdi oksapar iğne kullandım buna rağmen kalp atışı durdu başka da sorun yoktu bide enzimlerin yüksekti işte başka genetik vs herseyime bakıldı bir sorun gözükmüyor 10 haftalıkken durmuş sanırım kalp atışı ben 12. Hafta kontrole gittiğimde öğrendim bir belirti olmadı