Susamcik01 prolotom sonrası kanama derken prolotonun mu kanama yaptığını düşündün canım?
Ben proloton vurulduğum halde neden kesilmedi anlamında soruyorsun sanmıştım.
Denk gelmiştir canım kanama yani iğnenin kanama yapması mümkün değil
Proloton progestanın depo hali depot hali
Yüklü prolotan alman demek.
Yani düşük önleyici hormonu depoladın demek.
- Olarakda kahverengi kırmızı pembe renk asla farketmez hepsi düşük riskidir hepsinde risk aynıdır. Aralarında ki fark rahimde bir kanamanın ne zman olduğunu gösterir
Kahverengi gelmesi demek korkulcak bişey yok demek değilidir
Sadece içerde bir kanama oldu ama vajinada çıkmadı içerde kaldı bekledi ve beklemiş kan rengi koyulaştı demek.
Kırmızı gelemsi şuan bir kanama oluyor ve dışarı çıkıyor demek
Kan geldiğinde acile gitmem gerek o kanama rahimde nerede gerçekleşti ne yaptı görmek bilmek için
Ve hem anne hem bebeğine zarar gelmesin diye.
Dediğim gibi 15 haftalığım ama hala aynı şeyleri yaşıyorum korkuları biliyorum
Hep yatmanın sıkıcı olduğunuda
Ama lütfen ayakla kahve leke devam edersede gerekirse işe geri dönme
Bol su iç ilaçlarını ihmal etme