7+1 hamileyim bugün doktor herşey yolunda dedi. Ara ara kahverengi lekelenmem oluyor zaten lutinus fitil ve progestan hap alıyorum tüp bebek gebesiyim. Bugün proluton iğne oldum ilk defa. Şuanda kırmızı şekilde kanamam oldu ilk kez ve az gelmedi. Doktorum yatıp dinlenmemi elimizden şuan başka birşey gelmediğini yüksek doz ilaç aldığımızı söyledi. Tuvalet harici kalkma dedi. Bu durumu yaşayan var mı. İğne sonrası kana olan vs