CeraVe nemlendirici ve bio oil kullanıyorum şu ana kadar 31+4 günlüğüm çatlağım oluşmadı ama oluşsada sanırım çok büyük bir endişeye kapılmayacağım. Geçen göbeğimin yanında giydiğim bir şey iz yapmış ben anlamadım tabi baktım düzelmedi bir türlü çatla oluştu tüh filan dedim ama sonra unuttum bu olayı ertesi gün baktım hiçbir şey yok izmiş😂 aşırı rahat bi moddayım neden korkarsak başımıza gelir