32 de çalışabilir raporu aldım ,34 te çalışamaz raporu alacağım , rapor bölümünde çalışan kişi bana şey dedi devlet 1 hafta süreyle hesaplıyor .şimdi çalışabilir raporu aldım ama 5 gün çalışıp yada atıyorum 12 gün calisiyim ayrilayim gibi bı durumda mağduriyet yaşarsın. hafta hafta ayarlamaya çalış dedi çalışacaksan kusuratla değil 1 hafta 2 hafta vs gibi düzenle ona göre raporunu al dedi