Baharun2 Yenianneyimmm bacım o zaman eşine de ki ,bi isim koymak benim de hakkım de.Kendisi babasının ismiyle seslensin çocuga sen diğer isimle yani.Yok hala kabul etmezse hakkımı helal etmem öbür tarafta de 😬
Yenianneyimmm Baharun2 vala canım her yolu denedim tabi tartışmadan eşimi kırmayı istemiyorum ne kadar dil döksemde ya sen koy ya ben koycam diyor ne yapalım artık bu seferlik öyle olsun
Marbled Yenianneyimmm sizin ki hıdır idi yunus idiye dönmüş.inşallah vazgeçer.çocuk içinde alay konusunu olabilir malum nesil dalgacı bir nesil onu da zor duruma sokmamak lazım
mucizemizibekliyoruzz nazol eşiniz istemiyorsa ısrar etmeniz yanlış aslında. Bende çok isim beğendim eşim beğenmedi. Onun beğendiklerinide ben beğenmedim. Mecburen koyamadık. Ortak kararla tek isim olsun istedik. En sonunda ikimizinde beğendiği bi isim bulduk.
deletedmom947 gonulcelen benim hep kurduğum cümle, küçücük çocuğa nasıl Cemil diyeceğiz😂 Ama o benim bu düşüncemi babasına hakaret gibi algılıyor, sinirleniyordu. Çok sinir bozucu bi durum😡
gonulcelen deletedmom947 işte ah bu erkekler şu çektiğimizin %10 cekseler çocuk üstünde hak iddia ettirmezler bize ama bir isim koyma hakkında bile kadınlara huzur vermiyorlar
nurrrrrr nazol aman hepsine bakacak olsan hiç birşey koyma. herkes her ağızdan laf söylüyor. önemli olan senin istediğin. malum 9 ay boyunca sen taşıyorsun karninda😉
Sinemiraz nazol çiftler bu konuda çoğunlukla anlaşamıyor. Bu kadar çok seçenek varken muhakkak ki ikinizin de seveceği ortak karara varacağı bir isim bulacaksınız daha uzun zaman var önünüzde bunun için can sıkmaya sıktırmaya değmez 😊