Yenianneyimmm parmak kadar çocuğa hıdır mı diyelim çağır bakım hosuna gidiyor mu gibi cümle kullansanız eşiniz kızar mı? Böyle böyle soğutun ya da yanına bir isim koymaya ikna olur belki. Bnm eşimde erkek olursa babamın adını koyarım bak diyordu ama öyle bir isteği cidden yoktu bn isim bulamıyorum diye ismi bülent vefat etmiş kayınbabam kaynanam bile izin vermezdi ztn modern isim koyun allah aşkına falan diyordu hep. çocuğumu Bülo diye mi sevsinler diye takılıyordum 😬😂 kızımız oluyor allahtan ismi de hazırdı 🙏🏻