Ayayka ben şöyle çözdüm bu işi ruyin olarak zaten kan idrar veriyorum ya hastanede ya da sağlık ocağına kendim yaptırıyorum hemşireye diyotum yakında izlem var mı bana tarih veriyor kesin yakınlar oluyor diuorum ben tahlil yaptırdım sonuçlar sistemde görülüyor ordan alabilirsiniz kiloma tansiyonuma bakıyor bu kadar. İki yere ayrı ayrı gitmiyorum ilk hamileligimde bende bikmistim sabah aç karnına bir ordan cagiriyolar gidiyoshn öbürüne ayrı gidiyosun. İki sefer izlem oldu ikisinde de aynı şeyi yaptım