Dilaramurat ben şükürler olsun mide bulantım sırasında tiksindim ve daha başlamadım. Benim ablam iki hamileliğinde de içti malesef, azalttım dese de yine de içiyordu. İlk çocuğu astım bronşit ve malesef çok zor zamanlardan geçti. İkincisi yani küçüğü 2 yaşına girecek ve sürekli hasta. Sebebi bulamadılar. Hep hasta, ateşli, grip, boğazları şiş çok hastanelere gitti geldiler küçücük çocuk serum yemekten elleri mosmor oluyordu ateşini düşüremiyolardı. Cidden bir şekilde ortaya çıkıyor o sigaranın zararı ben buna inanıyorum. Belki şuan yok, inşallah da ben yanılırım ve asla hastalıkla kötücül şeylerle karşılaşmasın inşallah ama bence en kısa zamanda bırakmalısın canım💕