Dilaramurat birakamicak olsam ben birakamazdim. Ben bir paket iciyordum gunde. Ve asla birakmak istemiyorum kimisi birakmak isteyip birakamaz ben cidden seviyorum keyfini falan.. hamilelik testi yaptim evde doktora gittim kan testi gebesin dedi bitti. 4haftalikti simdi 8.haftaya giriyorum hala agzima surmedim. Ilk gunler bir paket iciyordum dusun dedim ki 3 e dusureyim 3e dusurmek cok buyuk birseydi benim icin. Yuh yaa 3 tane ictim bugun diyodum. 2 gun oyle gitti. Sonra 2ye dustu bi sabah bi aksam yaptim. Yemek sonrasi icme olayi asil aliskanlik yada kahve cayla icme.. o aliskanligi birak. Onlar yokken ic. Sonra 2ydi iste ertrsi gun 1 tane ictim ertesi gun esimden bir tane cektim icime sonra icime cekiyo gibi yaptim kendimi kandirdim sigarayi tutarak elimde. Sonra kafama koydum. Dusun ya otobuste biri icse ben ictigim halde rahatsiz oluyorum kokusu ve dumanindan.. bebegin o , o dumana kandaki o zehire o oksijen azligina hakkimiz var mi o cocuga bunu yapmaya. Belki bisey olmaz saglikli doar ama anne olarak daha simdiden bu fedakarligi yapamayacaksak ohoo… cocugunun canina bisey olmaz ama olma ihtimli var diyorlar ve bu ihtimali dusunerek hala sigara icemezsin.. bu sey gibi yatağa yaticam senin cocugunu ben,sana diyorum ki bak dusebilir habrrin olsun dusmez ama bi ihtimsl de duser yani.. birakir misin cocuguunu bana olumsuz ihtmali dusunerek. Lutfen kes at nerden donsen kardir. Emzirme donemini atlat sonra geri basla baslicaksan.