Xeyale96 Merhaba ikiz anneleri🌸 Bebekelerin hareketlerini nasıl ayırt ede biliyorsunuz?yani hangisi tekme attı,hangisi daha hareketli vs.nasil anlıyorsunuz?24+1 olduk çok şükür ben hep sağda hiss ediyorum hareketleri,ara bir solda ve ya ortada oluyor
tugbacns Xeyale96 bende hep sağ üstte hissediyorum hangisi olduğunu anlamıyorum bile 22+5 teyim. ☺️ Bazen tribe giriyorum hatta diğer bebek niye hareket etmiyor diye
Sevvl Xeyale96 ayırt edemiyoruz canım daha Cumartesi sordum doktora hep sağda hissediyorum diye bilemezsin onu hamgısı olduğunu 3 boyutlu gibi düşün dedi ☺️
Sultan4141 Xeyale96 o haftalarda bende anlamiyordum buyudukce anladim kafasi eli ayagi diye doktora sordugumda o da aynisini dedi ikisi ayni yere vurabilir dedi
Xeyale96 Sultan4141 inşallah öyledir,ultrasonda falan herşey yolunda çok şükür ama hep bi tarafda hiss edince bi garip oluyor,ikiz hamilelik her haliyle çok zor Allah hepimize kolaylık versin
Xeyale96 tugbacns aynen,ultrasonda görünce rahatlıyorum,eve geliyorum bi tarafta tık yok😃sağlıkla gelsinler inşallah😇
Xeyale96 _mmmmellek ne yaxşı eyni anda hiss edirsen🥰menimkiler ancaq sağa vurur diyesen,29u randevumuz var inşallah herşey yaxşıdır🤲🏻
Sisife Ben 29. Haftadayım. 25. Hafta civarı ayırt etmeye başlamıştım Biri sağda biri soldaydı.çok netti. Sonra bi döndüler her şey karıştı :( alttan üstten her yerden hareket hissediyorum ama asla ayırt edemiyorum hangisi hangisi.