Efnanada çoook teşekkür ederim ama dün gün aldık bile 5 aralığa doktorum dönme ihtimali olmadığını söyledi. Hayırlısı böyleymiş. Benim annemin de ilk çocuğu yani ablam dönmediği için sezeryan olmuş ablaminda bebeği donmedi ve sezeryan oldu sanırım genetik olarak rahim yapısından kaynaklı. Hepimiz çok güzel ve sağlıklı dogumlar geçirelim inşallah 🙏🏻