Fatmaztrk Rabbim kolaylık versin sağlıcakla kucağına al inşallah emzirme yastığı ya da reflu yastığı bence gerek yok hastane de çünkü normal doğumda 1 gun sezeryan da 2 gün kalıyorsun mutlaka almanı önereceğim şey göğüs ucu kremi ve depend iki takim gecelik doğumdan sonra çok terliyorsun onun için de bir-kac atlet alabilirsin ve rahat bir terlik, kayısı hoşafı önerebilirim