Anneolmak188 çok değişken ya benim bulunduğum yerde 2 ayda bir çağırıyor gitmeyince gidene kadar arıyor🤣 ama kardeşiö farklı şehirde o geçen yıl gebeydi hiiiç çağırmamışlardı kendisi gitmişti tetenozdan önce bir defa sonra aşılara gitti o kadar. Bazen banada zor geliyor gitmek ama ordaki tahlillere kendi doktorumda bakıyor ondan sırf gidiyorum.