Anneolmak188 evet sağlık ocağı benide 50 kere aradı kayıt yapıcaz gelin diye, gittim tüm uştrason görüntülerine kan tahlillerine vs baktılar aşı takvimi çıkarttılar, hastanede yaptırdığınız işlemlerden sonra da bize de bilgilerini verin sonuöları vs dediler.. sıkı takipteler şaşırıyorum 😂