Aleynaerayy22 Adacan ayy maşallah kilo olarak iri bebekmiş evet ablaminda son kızı öyleydi 4 kilo doğdu ☺️
Adacan Aleynaerayy22 anne babayla alakali bir durum bu ya 😁 bende uzun boyluyumdur eşimde öyle biraz iriyiz 😁
Egelihatunn Aleynaerayy22 aynı. Sırt olsa gene iyi kasık ve bel ağrısı da var bende ama çözüm yok malesef :)
Aleynaerayy22 Egelihatunn kasik daha kötü ya hareket etmede bile zorlanıyor insan Allah yardım etsin inşallah
Aleynaerayy22 Adacan benimde eşim uzun ben 160 bakalım oğlum kime cekicek haftasıyla uyumlu gidiyo suanlik hep 😂
Didiiii Kevko mola dahil 7,5 saat. 170 i ara detayları öğren çok hakkımız var ama işveren söylemiyo sen söylemedikce
Kevko Didiiii tüm şirket böyle çalışıyor aradim sordum doğruymuş 7.5 saat çalışma süresini dolduruyorum mola ek olarak istersem kullanmadan çıkabilirim bu da mümkün değil bu 9 saat ediyormuş
Adacan Aleynaerayy22 ortalaması oluyor genelde ama her zaman değil benim babam 1.75 anne 1.60 kardeşim 1.85 😁 dedem uzunmuş çünkü