Aleynaerayy22 bende 33+3um aynı durumdayım 2.5 yaşında oğlum var bugün çocuğun elini tuttum yürüyordum tam kapıdan gorcez elimi bırakmasıyla şak diye yere yapıştı çocuğum merak ben çocuğun ayağına çömle atmıştım farkında değilim eşim diyor ki napiosun sen napiym ilk darbeyi anasından alsın diye uğraşıyorum dedim ay görmüyorum görmüyorum göbeğimden küçücük çocuğumu görmedim nasıl penguen yürüyüşü yapıyorsam artık