Ozge1708 momysss benim bir kızım var 19 aylık birde oğlum olsun çok istiyorum ama doktor yüzde 80 kız dedi bilemiyorum artk değişir mi🥰
Ozge1708 melegimhosgeldin1 benim bir kızım var 19 aylık birde oğlum olsun çok istiyorum ama doktor yüzde 80 kız dedi bilemiyorum artk değişir mi🥰
Mermi_52_52 melegimhosgeldin1 ttps://mutluresim.com/images/2022/11/25/YQitz.jpg banada tahmin yapabilirmisiniz 🙏🙏🙏
Zeynep6019 melegimhosgeldin1 ya kimisi kız kimisi erkek diyor siz ve bir kişi daha erkek dedi neye göre bakıyorsunuz acaba 😊
Bebikko melegimhosgeldin1 yaa gerçekten mi bir tane oğlum var kız olsun istiyorum ama doktor bugün erkek gibi demişti siz şimdi bana bir umut verdiniz teşekkür ederimm🥰🥰
betulebrar61 Gulsah-32 forumun sol üst köşede üç çizgi var fotoğraf yükle diyo ordan yükle kopyala de sonra yapıştır yoruma
Eda-95 Merhaba, bizim içinde cinsiyet tahmini yapabilir misiniz? [https://mutluresim.com/images/2022/11/21/2wuMu.jpg](https://)