ArzuGl gamzeozer16 evet 32. Haftadan sonra 2 haftada bir gelip nst ye gireceksin 38. haftada vajinal muayene edeceğim dedi.
gamzeozer16 ArzuGl ama bana 4 hafta sonra gel dedi 32 haftamda gitmiştimde öyle muayneyi filan söylemedi neden acaba
Ergunsed 36+1 kasim 12 son gunum normal dogum yapicam kismetse doktorumda o sekilde yonlendiriyo her hafta kontrole gidiyoruz kilosu dusuk 2600 olmus boyu 48 cm ince uzun bir oglum olucak :) sirtimda ve belimde yorulunca batmalar oluyo birde karnim asagiya indi cocuk kucagimda oturuyo sanki onun baskisi var onun disinda iyiyiz
ardengunes 35+1 den selamlar🙋 dün kontrolüm vardı ilk defa nst ye baglandim hafif sancı çıktı psikolojikmidir nedir bilmiyorum her an dogurcakmisim gibi hissediyorum 😂 sürekli wc fenalık geldi valla alt tarafa baskı var sanırım ağrı yapıyor vajinada kipirdadikca tuvaletim geliyor gidiyor bi acayip durumlarim😣😣😣
ZeyooZ ardengunes ahaha aynen 😂 su hamilelikte en sevmedigim sey o baskilar oldu. Devamli sanki saatlerce tuvalete gitmemisim hissi cok fenaa🤦🏼♀️
Bulutunannesii gamzeozer16 sen bi ara doktorunu bence canım. Cok hastası varsa dalgınlığına gelmiş olabilir
gamzeozer16 Bulutunannesii numarası yokki ya nasıl yapsam bilmiyorum 3 ünde gittim işte haftaya falan olmadı gidecem dolu ama ara bulurum herhalde
ardengunes ZeyooZ 😂 evet şimdi bir de şey çıktı bende asagida hareket ettikçe bi yandan da baskı olunca cikicakmis gibi hissediyorum tuta tuta geziyorum valla😂
Minnakkkk ZeyooZ evet işte ben 😀 her agrı bu sefer degısık bu Doğum sancısı galıba dıyorum ama sonuç hala doğurmadım 😀😀
BusraBaturu gamzeozer16 32+1 deyiz kasım 20/25 arasında olucak sezeryan 2. Doğumum ve normal sancılarım var ufak ufak ins bekler okadar 🤗
Rumeysaylz gamzeozer16 36 haftalığım bende 28 günüm var Allah izin verirse doğum şeklim belli değil henüz dönmedi de bebeğim daha hayırlısı ne ise olsun herşeyimi hazırladım bekliyorum artık sağlıkla gelsinler inşallah bebeklerimiz 🙏😍🐣
Rumeysaylz gamzeozer16 Sağlıkla doğsunlar da doğum şeklinin Bi önemi yok bence canım iki doğum şekli ile de anne olacağız inşallah 😍 🙏 hayırlısı ne ise o nasip olsun inşallah hepimize 🙏
Bluemoms Dilekahinzen bizde 33+3 haftalığız aynıyız canım Dr bizede 36 yı görürsek iyi dedi çok kasılmalarım var kilosu 33 te 2500 dü
Dilekahinzen Bluemoms benimki biraz zayıf 32+2 de 1945 ti. 34 haftada gitcem tekrar 2500 olur inşallah. Kilo alması için ekstra bişey yapıyomusun