aysgldlrl67 bende anlamadımki 3 ekimde en son kontrolümdü işte 4 hafta sonra gel demişti benimde duyduklarım ablalarım falan hep 2 haftada bir cagırıyorlar demişti ama bana öyle dedi bende bisey diyemedim belki kasımda sık sık cagırır anlamadım benimde ilk bebeğim☺️ Bende hiç bişey bilmiyorum duyumlar sadece