Prenses34_annesi aslında 2 hafta önden gitmesi yada geriden gelmesi normal kabul edilir. Benim adet tarihine göre 31+6 da iken gelişim tarihi 33+6 görünüyor mesela. Çünkü kafa çapı haftasına göre büyük ve boyu haftasına göre uzun. Karım çevresi haftasıyla uyumlu. Bunların ortalamasıyla Usg kağıdında 2 doğum tarihi yazar. Biri adet tarihine göre, biri ölçümlere göre. Ölçümlerde dr farkı da olabilir. Yani doğum ona göre hesaplanmaz ama fikir verir . Şimdi adet tarihine göre 32+6 oldum. Haftaya gideceğim. Fark azalmış yada artmış olabilir.