dilinkopsunemi-bisus Bizim uygulamaya göre oğlumuzla kavuşmaya son 49 günümüz kaldı teyzeleriiii 😍✨ Sizler ne durumdasınız, bebişlerde boy kilo nasıl, herşey yolunda mı 🙆♀️🧿💝
Miran_56 dilinkopsunemi-bisus bizimde uygulamaya göre son 50 gözüküyor bugün kontrolüm var gidicem 3 haftadir gitmemisim
Shrbnpltt dilinkopsunemi-bisus benimde aynı şekilde 49 gün kaldı uygulamaya göre 33 haftalik olduk neredeyse 1 ay gibi bir zamanimiz var ve Ben hala hicbirsey yapmadim yıkama ütüleme çanta hazirlama 🐣👶🏻😇
dilinkopsunemi-bisus Shrbnpltt ben erken doğum olursa diye 6. ayda başladım alışveriş vs hallettim alışveriş tamamsa 2 günü almıyor çanta hazırlığı sağ salim gelsin yumurcak 👑💝
Prensesim- dilinkopsunemi-bisus son 40 günümüz kaldı prensesime kavuşmak için 🙏🧿❤️ hepimizin bebişleri sağlıkla gelsinler inşallah 🌺🌺
Dr4 Uygulamaya göre Son 50. Bir hafta kadar erken gelecek gibi hesaplıyoruz son 40 😅 ve daha yıkama ütüleme oda yerleştirme yapmadım 😅.. en son 1 haft önce gittim kontrolümde 2 kg olmuştu bebeğim. Karnım hün gün hızla büyüyor artık sanki sizin nasıl?
dilinkopsunemi-bisus Dr4 bende erken gelir gibi hissediyorum yalancı sancılar yokluyor ara sıra bide oğluş çok hareketli maşallah en son gittiğimde 2 kilo 310 gram olmuştu bir hafta sonra kontrol var bakalım artık 🙆♀️🧿💝. Alışveriş tamamsa geri kalan çok kolay oluyor ben çok erken hazırladım koydum tedbir için. Rabbim bi avazda sağ salim evlatlarımıza kavuştursun inşallah 🥰👑🌼
Ebrar18 Son 39 🌸🐣 ikinci gebelik 🤗 Hastane çantası hazır . 1 numara bez siparişi verdim bekliyorum . İlk doğum 39+6 da . Şuan 34+3 üz hayırlısı 🥳
Bebisinannesi23 dilinkopsunemi-bisus benimde kızıma kavuşmama son 46 gün 😍 zaman su misali gerçekten 🥺 herşeyimi hazırladım çok şükür . En son 32+4 te geçen hafta gittim 1900 olmuştu. 🌸
Meliketaka12 dilinkopsunemi-bisus Benimde uygulamaya göre kızıma kavuşmaya son 5 gün ama daha tık yok bakalım bugün kontrolüm var bakalım hayırlısı ile alalım bebişlerimizi kucağımıza💕🤲🏻
dilinkopsunemi-bisus Meliketaka12 normal doğum mu bekliyorsunuz umarım en sağlıklısı olur çok mutlu oldum adınıza inşallah bize de son 5 diye post açmak nasip olur 🌼💝🧿
dilinkopsunemi-bisus QUEEN0888 inşallah amiiinn ilk bebeğim ama niye bu kadar sakinim hiç anlamıyorum 😂😂 normal doğururum inşallaaahh 😁😁🥰😍
1buse_ dilinkopsunemi-bisus dilinkopsunemi-bisus çoook amin kuzumm tüm annişlerim bir avazda kurtulsun inşallah 🙏🙏🌹