Hakadddd Kivircikkuala dün gece adetim oldu ama nasıl ağrılı anlatamam sabah doktora gittim doktor dediki yumurta döllenmistir fakat tutunamamistir dedi bana duphaston yazdı çünkü ben pkos hastasiyim
melikeyldz_05 en_guzel_emanetlerim Benim de Beta 14 çıktı 2 günde bir kan ver ddiler Bugün yine gidicm İnşallah yükselir 🤲
Kivircikkuala Hakadddd merhaba kuzum bende adet başladı sanırım daha iki günüm var ama anlamadım niye böyle oldu hem silik çizgi hem adet