Feri ya işte bilmiyorum bende 7 mm kısalık kaldı 1 cm de açılma. Ve bu açılmayı 26. Haftada öğrendim ben ağrısız bi şekilde. Sadece bebeğim kasılıyodu dediğim gibi 28. Haftamda da 7 mm kalmıştı. Şimdi kaç bilmiyorum. İster istemez kısalma bittikten sonra beni nelerin beklediğini merak ediyorum