Kafama takıldı şimdi kızlar rahim ağzı uzunluğunun ideali 30 mm ve üzeri bunda okeyiz.
Benim rahim ağzım kısala kısala 7 mm düştü 1 cm de açılmam var 30. Haftadayım bu arada. Herneyse şimdi benim kısalmam diyelim ki hiç kalmadı. Açılma olmadan bebek doğamaz. Bu durumda bu kısalmanın ne anlamı var?
Bu platformda 4 mm olanı da gördüm 0.5 mm olanı da. Yani tamamen bittiğinde kısalacak alan kalmadığında noluyo ?