Ertugrulum Benim oğlumun adı ertuğrul olucak insaallah osmanlının kurucusu ve manası iyi yürekli doğru insan demek insaallah adıyla yaşar🙂 ömer faruk, hamza , alperen ,furkan ali vs bunlarda çok güzel 🙂
Merwishozzy Dila0123 oğluşumun ismi ozan 🙂 herkes nerden geldi aklınıza harika isim diyor kendisine de çok yakıştı 🙂
Prensinannesi HicranYaman 36 haftaligim allah izin verirse doruk alp koymaya karar verdik biz erkek bebek ismi bulmak cok zor 😄
Melody Benim erkk kardeşimin ismi hira şuan 15 yaşında genelde hira ismini kız çocuklarında daha çok duydum şimdilerde ama Erkek ismi olarak bir kaç kişide var sonuçta eğer kardeşimin ismi olmasaydı oğlum olcağını bilsem hira koyardım 😊 şimdi tuhaf gelebilir hira kız ismi gibi ama 15 sene önce hira ismini duymamıştık yabancı isim diye ek ücret ödedik bize güzel geliyor 🌸 bide erkek ismi olarak yağız demir kuzey bunlar hoş
Yusufaras Ins benimde oglusum olucak ve daha evlenmeden ben bir oglum olursa adini yusuf aras koyucam diyordum ve ins olede olucak 😊😊
HamiEsmaAydn Benim oğlumun ismi de Muhammed Çınar 💙 ve özellikle 2isim istedim şimdi 19haftalık yine hamileyim kız da olsa erkekde olsa yine2isim
Sengulylmzr Haftayı bitirmek üzereyim henüz cinsiyeti hakkında en ufak bir fikrimiz yok ama oğlum olursa adını ASLAN koyacağım 😍👼