Dila0123 Hamilelikten önce oğlum olursa Ozan Ege diyodum oğlum olacak inşallah şuan içime pek sinmiyo eşimin adına ve soyadımıza uyuyo sizce nasıl bayanlar ☺
Merwishozzy Dila0123 oğluşumun ismi ozan 🙂 herkes nerden geldi aklınıza harika isim diyor kendisine de çok yakıştı 🙂
Geencanne Oğuz Furkan düşünüyoruz bizde, Furkan rahmetli abimin adı tek isim ağır olur diyor herkes hatta koyma diyorlar ama benim içimde kalır koymazsam eşimde istiyor siz ne diyorsunuz