busbussss Kızlar iyi akşamlar, son haftalarda gebelikte parmak el uyuşması, karıncalanması yaşayan var mı? Sabah uyanınca karıncalanmış oluyor genellikle
_almirasmom busbussss 23 haftalıgım benımde karıncalanıyor doktor sinir sıkısması oluyor dogumdan sonra duzelır magnezyum yazalım dedı bana
busbussss 2626 Karpal tünel sendromu yazıyor internette genellikle gebelerde olabiliyormuş, sen kaç haftadasın canım?
busbussss Dmr karpal tünel sendromu olabiliyormuş gebelikte belki o yüzdendir diyorum bende, tek el mi sizin ikisi birden mi oluyor?
Kmelikem1 busbussss benimde sadece sağ elimde oluyor rlimi siktigimda ve parmak uçlarimda karıncalanma 🥴 sinirlere olan baskıdan diyor ama bilmiyorum
busbussss Kmelikem1 evet benim sol el ama ben solağım belki o yüzden sol taraftadır daha çok kullandığım elim olduğu için doktoruma sordum ödemden kaynaklanıyordur dedi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Bebetooooooooooo 38+0 olduk ve 1 haftadır aynı durumdayım ayrıca ellerim ve ayaklarım da çok şişmeye başladı ufak çaydanlığı bile tutamayafak kadar bir karıncalanma oluyo ellerimi sıkamıyorum bu durum özellikle sabah uyanınca var. Ayaklarım da şiştiği için sanki üzerine oturmuşum da uyuşmuş gibi karıncalanıyo tüm gün. Rabbim yâr ve yardımcımız olsun sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi inşaAllah 🤲🏻
busbussss Bebetooooooooooo Amin hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah canım🤲🏻 Benim de özellikle sabahları oluyor sonrasında azalıyor doktora sordum ödemden kaynaklanıyor dedi gebelikte genelde oluyor sanırım
Burcumus Bebetooooooooooo ay bende 36+5im aynı şeyler bende de oluyor sadece ayaklarımda uyuşma yok geri kalan herşey bende de oluyor neden acaba 🙄
DURUHAYAT Benim de sap elimde parmaklarda uyuşma karıncalanma var. Ödem kaynaklı diye düşünüyorum son haftadayım haftaya sezeryanla doğumum var. Geçer diye düşünüyorum. Size bilgi veririm doğum sonrası 😊
busbussss DURUHAYAT çok teşekkürler ☺️ Ben de doktoruma sordum bugün ödemden kaynaklanıyordur dedi bana sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻
busbussss Mervebaris ödem kaynaklı olabiliyormuş doktorum öyle söyledi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻
busbussss _almirasmom evet dediğiniz sebepten olabiliyormuş doktorum da bana ödem kaynaklı oluyordur dedi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻
Babylovebaby busbussss bende az önce doktoruma sordum bazen geceleri elimde kaşıntı ve hafif şişlik oluyor sabaha geçiyor diye kalbe yük bindiği için kan akışı da ona göre oluyor normal olduğunu söyledi ben 30haftaligim sizin haftaniz daha ileriyse daha fazla hissetmenizde tansiyonunuz da iyiyde normaldir inşallah🌸
busbussss Babylovebaby evet ben de doktoruma sordum ödem kaynaklı oluyordur dedi gebelikte olabiliyormuş genelde sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🤲🏻
Nurdanb busbussss geçer mrrsk etmeyin dabah uyanınca egzersiz yapın ellerinizi yumruk yapip acip kapatin. rica ederim ne zaman isterseniz yardımcı olurum 😉🤗