BernaOmer AsliMaY Yaa bizde üç aydır istiyoruz ama şimdilik bişey yok sekiz seneden sonra korumayı bıraktık üç aydır bildirimler açılmadı şimdi düzeldi
BernaOmer Ledeyna21 Ne güzel kucağınıza almayıda nasip etsin inşallah bende üç aydır istiyorum ama şimdilik bişey yok
Beyzanur49 BernaOmer hayırlısı olsun nasip kismet inşallah en yakin zamanda sizde böyle güzel müjdeli haberler alirsiniz
BernaOmer Beyzanur49 Bebekleri çok seviyorum evimizde bebek kokusu istedik hemde yeniden kardeş olsun oğlan veya kız büyük kızım çok kendisine kız istiyor💕
BernaOmer Beyzanur49 Teşekkür ederim sağolun lavaboya girdim reglmi olucam biraz umudum vardı pembemsi bişe gördüm regl olsa kırmızı olur