Beyzanur49 Allah nasip ederse 12 den sonra atarsaa 3 ayyy 3 cu hamileliğim ama hem çok korkuyorum hem çok heyecanlıyım rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın evlatlarımızı bize bağışlasın bu arada son üç gün sezeryan günü için perşembeye doğacak Allah’ım nasip ederse 💙💙👼🎊