elifcicek_07 Kbr Arapça isim deyince herkes bir cephe alıyor insanın dinini imanını sorgulamaya başlıyor o yüzden :)
AyEmGul elifcicek_07 evet, hemen dine bağlanıyor ama buradaki mesele dil meselesi. :) İnsanlara bunu anlatmak çok zor. İlahlaştıran bile var yani.
Dark Kbr çok var ama hepsinden çok var artık o yüzden içinizden geleni ve ileride kızınizin da seveceği ismi seçin en güzeli
elifcicek_07 AyEmGul kuranda anlamı güzel isimler koyun diyor o kadar. Ona bakılırsa Eski peygamberler zamanında isimler hep aynı olduğu için inanmayan kafir kesimde bile ashab isimleri çoktu onu bilen Araştıran yok