Kbr Merhaba, isimlerin sirayet ettiğini düşünüyorum 😇 Akça, duru, hafsa, mihra bu isimlerde kızları olanlar bebekliklerinin nasıl olduğu hakkında bilgi verebilir mi
elifcicek_07 Yanlış anlamayın Adım Elif çokta severim ama ben de Arap isimleri taraftarı değilim o yüzden duru çok güzel geliyor kulağa/i
rumisa ben arapça isimlerin anlamını ve çoğunun sahabe ismi olması sebebiyle çok seviyorum inşallah kızım olursa Aişe Mihra koymak istiyorum size de fikir olsun Mihra ve Hafsa çok güzel isimler 🥰
Dark Kbr Hafsa arkadaşımın kızının ismi çok yaramaz bir çocuk ama çok tatlı. Yalnız isim güzel olabilir ama bence söylenmesi zor bir isim ses olarak beğenmiyorum. Bence Duru en güzeli içlerinde. Sade naif
elifcicek_07 Kbr Arapça isim deyince herkes bir cephe alıyor insanın dinini imanını sorgulamaya başlıyor o yüzden :)
Dark Kbr çok var ama hepsinden çok var artık o yüzden içinizden geleni ve ileride kızınizin da seveceği ismi seçin en güzeli
Emirsmomm Kbr Hafsa koyacağız inşallah hem manası güzel hemde Hz.Ömer’in kızının ve Peygamberimizin eşinin ismi :)