Umutluanne1 cansualisa oo maşallah son 1.5 ay sağlıcakla gelsin inşallah 😍bana son 49 daha çok uzakmış gbi geliyor 😀
Umutluanne1 Kucuk_melegim çok şükür canım . Rabbim isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin. Bizlerde sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻 sen nasıl istiyorsun doğumu 😊
Kucuk_melegim Umutluanne1 sen nasil düşünüyorsun canım genelde istek üzerine degilde doktorun hangisini Uygun görüyorsa o şekilde oluyor
Umutluanne1 Kucuk_melegim ben nasip olursa sezeryan istiyorum canım . Bende normal yapacak yürek yok hiç 😀tabi büyük konuşmayayım ne olacağını Allah bilir ama bana sorarsa sezeryan istiycem
Umutluanne1 Tttgg anladım canım . Neden 34 de doğdu bebiş özel değilse birde küvoz de kaldı mı haftası iyiymiş
Tttgg Umutluanne1 8 gün kuvözde kaldı canım 2417 kiloydu hızlı nefes alıp veriyormuş tam kontrol edemiyormuş o yüzden kuvoze koydular, benımde açılmam vardı rahım ağzım kısalmış
Umutluanne1 Tttgg anladım canım . Çok şükür bin şükür kilosu iyiymiş maşallah haftasına göre o yüzden 8 günde iyi toparlamış 🙏🏻🙏🏻