1vehysm Kizlar çok sevdiğim çikolatadan tiksindim yahu.. Sizlere de oldu mu.. 10 haftaligim.. bi oglum bi kizim var oglumda yiyodum kizimda da tiksinmistim.. acaba kizimmi olcak..
Plnpars 1vehysm ilk3 ay tiksinmistim mor lahana tursu hep eksi çekti cnim şuan 6ayligim geri düştüm çikolataya oğlum olacak ilk oğlumda tiksinmemistim her hamilelik farklı oluyor heralde
1vehysm Aleynaerayy22 öyle çok sevdiği şeyden de tiksiniyor insan.. MasaAllah cnm devamke 😂😂😂 afiyetolsn ..
Leyla1938 İlk gebeligimde tikainmistim bende🙈 bu haftalar tiksintiler normal. İki gebeliğim dede Antep fıstığı dan tiksindim doğum yaptım hala yiyemiyorum 🙈
1vehysm Plnpars aynen her hamilelik farklı oluyo da bı ümid kızım mi olcak dedm hayrlisi tabi sağlıklı gelsinde yavrularımız..
Zeynep2323 Ben de ilk haftalar tatlı şeyler görünce kusuyordum. O dereceydim. Bir kızım olacak inşallah 14+5 iz şimdi 💕
Beyzats 1vehysm Çikolataya bayılan birisi olarak kızıma hamileyim 39haftalık 7. Aya kadar hiç yemedim tiksindim ağir geldi hiç canım istemedi sürekli ekşi yedim Kiz olmasınin hakkını verdi😅
mylittlebabym Bende resmen tiksindimz görmek bile istemiyorum, ultrasonda hareketlendi diye çikolata ye derlerya, iki parça yemek için bile kendimi zorluyordum. Kızım olacak.🤎😻
CmreKsidar 1vehysm 16. Haftaya kadar tiksindim asla yiyemedim şimdi 20 haftalığım yemeye başladım kızım olacak ☺️
Mskk 1vehysm bende çok severdim çikolata, tatlı hamileliğimin 20. Haftasına kadar tiksindim sonra yemeye başladım oğlum olacak 🥰
Plnpars 1vehysm bende kız evladı da tatmak istedim 20. Haftaya kadar sakladı hatta 2. Bebiş kız saklar genelde dediler ama nasipte gelin gelecek artık kizlar :)
Eluf 1vehysm ben ilk bebegm kiz ondan çok tatlı çikolata çok yiyiyordum şuan 14 hafta gebeym bunda tam tersi sevmiyom kızımda çok yiyiyordum bunda yemiyom gormek bile istemiyom cikolatayi😆😄