Beriiil
Ben yasadim canim. Tek tarafta kocaman bir bezeydi. Cok hizla sişti. Yatirmaz ,oturmaz etti. 2 gun icinde top gibiydi. Gittim doktoruma bartholin bezesiymis. Muayene esnasinda patladi. Doktorumda icini bosaltip temizledi. korkacak bisey degilmis ancak mudahale gerekiyor. Beklemeyin sislik varsa gidin doktorunuza.