Perafeda Kızlar kaç kilo işe hamile kaldınız ben korunmayı bıraktım bebiş istiyoruz boyum 157 kilom da 56-57 🥺🥺🥺
Perafeda denizarenmom bizde ırsi annem kardeşime hamileyken doğuma -10 kiloyla gitti teyzelerim ananemde öyleymiş
Perafeda cansualisa ya ahahahaha ben daha hamile deilim reglim yeni bitti korunmayı bıraktık inşallah hamile kalırım da 30 kiloda olsam sorun deil 🥺😥
cansualisa Perafeda İnşallah güzel haberler alırsın sağlıkla da kucağına alırsın herşey gönlünce olsun inş🌺
Fatma_s 1.60 65 kilo hamile kaldım , 32. Haftadayım 68 kiloyum sadece 3 kilo aldım 🤣 inş doğumdan sonra 50lı rakamları görürüm 😍
Tubisinbebisi Fatma_s ya ben de sizin gibiyim . Çok az kilo aldım . Ben de 31 haftalığım . Acaba bir sorun mu var diyorum hep . Hemşirelere soruyorum bebek kilo alıyor demek ki diyorlar
baby3_ Perafeda ilk hamileliğimde ikizlerde 170 boy 59 la kalıp 69 da doğurdum 36 haftada aradan 1,5 yol geçti 62 ile kaldım daha belli değil kaçta kapanış yapcam
Dr4 Boyum 168 İlk hamilelik ikizdi. 53 le hamile kaldım 65 dogum yaptım. 12 kilo almıştım. Hamilelik tek bebek 53 le hamile kaldım 62 doğum yaptım 9 kilo almıştım. Hamilelik tek bebek 57 le hamile kaldım şimdi 33. Haftadayım 62 kiloyum. 5 kg almışım. Bunu da 9 gibi tamamlarım sanırım.